News Update :

Pablo Garcia :Μου λείπει ο ΠΑΟΚ.


Ο Παυλάρας που την επόμενη εβδομάδα επιστρέφει στην Θεσσαλονίκη καθώς ξεκινάει η προετοιμασία της ομάδος μας,έδωσε συνέντευξη στα Σπορ του Βορρά.Μίλησε και για τον ΠΑΟΚ  και πόσο του λείπει η ομάδα και όλα όσα ζει μαζί της καθώς και για την πορεία της Εθνικής Ουρουγουάης στο Παγκόσμιο Κύπελλο.Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης είναι τα εξής :

Για τον ΠΑΟΚ είπε : "Μου λείπει πολύ η ατμόσφαιρα της Τούμπας.Μπορεί να είμαι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά,αλλά το μυαλό μου είναι μόνο στον ΠΑΟΚ.Δεν βλέπω την ώρα να γυρίσω πίσω και να ξεκινήσουμε την προετοιμασία για την νέα σεζόν.Μου λείπουν πολύ οι φίλαθλοί μας και γενικά όλα όσα ζω με τον ΠΑΟΚ."


Για την Εθνική Ουρουγουάης είπε: "Παρακολουθώ τους αγώνες και τις προσπάθειες της Εθνικής ομάδας της χώρας μου και είμαι πολύ περήφανος για τα ως τώρα κατορθώματα των παιχτών."





Διέδωσε αυτό το Άρθρο :
Tags: ,

PAOK Fanatico! Ανεξάρτητο blog για τον μεγάλο Π.Α.Ο.Κ. !

Κάντε εγγραφή στο RSS Feed μας για να παίρνετε τα νέα μας άρθρα στο e-mail σας! Ακολουθήστε μας στο Facebook ,στο Twitter ,στο Youtube και στο Google +!
Share